«Tilpasse budskapet til mottaker»

• Publisert mandag, 19. jun, 2023
På et lite bedriftsbesøk hos Media Sør, fikk 6. klasse god og relevant undervisning om formidling av Erlend Haddeland. Å tilpasse måten man formidler budskapet sitt på til mottakeren av budskapet er en viktig lærdom i alle fag og livet generelt.
Vi fikk også en sniktitt på noen pågående prosjekter og hvordan bedriften jobber.
Remi A. Netteland kunne fortelle om Media Sør sitt oppdrag om å løfte frem bedrifters styrker gjennom tilpasset markedsføring på riktige kanaler.
Å være tydelig på sitt oppdrag og sine styrker, setter oss i posisjon til å kunne benytte disse styrkene på en positiv måte for de rundt oss. Budskapet hos Media Sør forsterket undervisningen vi hadde i norsk og KRLE tidligere på dagen. Det sammenfaller også med et budskap vi vil formidle til elevene våre gjennom året.
Takk for at vi fikk lov til å komme innom! 🙂