Gøy med klassebutikk

• Av Per Christian Paus
  • Publisert torsdag, 15. apr, 2021

Fjerdeklasse hadde en kjempegøy lek i heia på utsiden av klasserommet- det var kjøpesenter med kafe og andre butikker (kongler og bark). Dermed kom ideen ¨starte butikk i klasserommet.

For et engasjement! Vi fikk låne 10 misjonsdukker som er på vei til et barnehjem i Kongo. De var superpopulære og varmet barnehjerter i Lyngdal på sin vei dit. Eller var det mye annet å kjøpe for penger som man tjente seg ved å gjøre ulike regnestykker.
Her måtte det regnes og regnes… elevene ble rike på glede og sikkert litt sterkere i matte 🙂
Elevene ville ha munnbind. Noen ekstra gleder må en jo kunne høste av koronatiden!

Likte du denne saken? Del den gjerne med dine venner!