Åpen søknad: lærer og assistent ved LKG

• Av Lyngdal Kristne Grunnskole
  • Publisert onsdag, 01. feb, 2023

Alle husker den læreren.

Læreren som fikk deg til å se på faget med nye øyne, som gjorde skolehverdagen litt gøyere, litt mer givende, litt enklere – læreren som du snakker om til vennene dine ti-femten-tjue år etter siste skoletime og utbryter: «Ah, hun var en fantastisk lærer!»

Nå søker vi på Lyngdal Kristne Grunnskole (LKG) flere lærere som kan være med oss i akkurat dette oppdraget.

Vil du være den læreren?

Om oss

På LKG har vi en fantastisk lærerstab som vi er stolte av å kalle våre ansatte. De er alle forskjellige, men de har én ting til felles: De brenner for elevenes skolehverdag.

Åpen søknad

Avhengig av oppsigelser og permisjoner kan det bli ledig faste stillinger/vikariater for lærere og assistenter ved Lyngdal Kristne Grunnskole. For alle stillinger gjelder tilsetting fra 1. august 2023.

Den som ansettes må kunne arbeide aktivt for å fremme skolens kristne målsetting. Politiattest må legges fram ved ansettelse.

Søknadsfrist: Fortløpende.

Send inn åpen søknad på stillingen som lærer eller assistent ved LKG

Spørsmål om stillingene? Kontakt rektor Jon-Are Åmland via e-post eller telefon 38 34 70 00.